Unreal IRCd Unreal sunucunuzda rastladığınız sorunların çözümüne bu başlık altından ulaşabilirsiniz. |
|
Seçenekler | Stil |
26 Ocak 2022, 19:50 | #1 |
UnrealIRCD 3x Modül Yapısı - Ders - 1 -
Merhaba Arkadaşlar,
Her Hafta UnrealIRCD Modül Api Yapısını Kullanarak Elimden Geldigince Sıfırdan Modul Yapmasini ve Derlemesini Göstermek İstiyorum... Konu: Modul Oluşturma Ders: 1. Seviye Gerekli Programlar: Dev-C++ veya Notepad++ Ben Şahsen Dev-C++ Kullaniyorum Gerekli Kütüphaneler Kod#include "config.h" #include "struct.h" #include "common.h" #include "sys.h" #include "numeric.h" #include "msg.h" #include "channel.h" #include <time.h> #include <sys/stat.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <string.h> #ifdef _WIN32 #include <io.h> #endif #include <fcntl.h> #include "h.h" #include "proto.h" #ifdef STRIPBADWORDS #include "badwords.h" #endif #ifdef _WIN32 #include "version.h" #endif Modül Başlıgı (Module Header) Örnek Bir Başlık Yapalım.. KodModuleHeader MOD_HEADER(m_ilkmodulum) = { "m_ilkmodulum", /* Modülün adı */ "v1", /* Versiyon */ "Bu Benim İlk Modül Denemem", /* Modülün kısa açıklaması */ "3.2-b8-1", NULL }; Modül Başlangıcı (MOD_INIT) KodDLLFUNC int MOD_INIT(m_ilkmodulum)(ModuleInfo *modinfo) { MARK_AS_OFFICIAL_MODULE(modinfo); // Modülü UnrealIRCD işle return MOD_SUCCESS; // Modül Yüklenmesi Başarılı Oldumu Çalıştır } Modül Yükü (MOD_LOAD) KodDLLFUNC int MOD_LOAD(m_ilkmodulum)(int module_load) { return MOD_SUCCESS; } Modül Boşaltma (MOD_UNLOAD) KodDLLFUNC int MOD_UNLOAD(m_ilkmodulum)(int module_unload) { return MOD_SUCCESS; } Unreal3x src/modules/ klasoru içine atip Unreal3x ana dizininde make custommodule MODULEFILE=m_ilkmodulum ve unrealircd.conf içine loadmodule "src/modules/m_ilkmodulum.so"; ekliyip ./unreal rehash veya sunucuda /rehash komutunu kullandiginizda modulun hatasiz bir sekilde entregre oldugunu göreceksiniz /module komutunu kullanarak calistigini göreceksiniz İlk Dersimizde TASLAK Modul Oluşturduk İkinci Dersimizde İşlemlere Geçecez Takip Etmeye Devam Edin Anlatım: OmerAti Site:IRCRehberi.Net |
|
|
27 Ocak 2022, 19:33 | #2 |
Emeğine sağlık
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
ama artık şu unreal 3.x'ten vazgeçsek mi? Dünya Mars'a gitti, biz Türkler hala cilalı taş devriyle uğraşıyoruz. İleriye teşvik edelim artık insanları.
________________
ADALETİN BULUNMADIĞI YERDE, HERKES SUÇLUDUR...
|
|
|
27 Ocak 2022, 19:40 | #3 |
Uzun soluklu bir işe soyunmuşsun şimdiden emeklerine sağlık , Bi tşk eden çıkar inş .
________________
06/02/2023 İnsan olan herkesin kalbi acıdı.
|
|
|
27 Ocak 2022, 20:25 | #4 | |
Alıntı:
|
||
|
27 Ocak 2022, 20:43 | #5 |
Vallahi çok sevinirim. İlerlememiz lazım, kendimizi geliştirmemiz lazım. Ben istiyorum ki hep beraber gelişelim, rakip değil, IRC dünyasında Türkleri temsilen omuz omuza büyüyelim.
________________
ADALETİN BULUNMADIĞI YERDE, HERKES SUÇLUDUR...
|
|
|
27 Ocak 2022, 20:53 | #6 |
son surumu unreal 5x saniyordum, 6 da varmisda haberim yokmus. Paylasim icin tesekkurler. Mantigi kavramak onemli.
________________
Fuego, sonrisas, realidad y dolor . . . Bırak elinde ki kalemi diyorlar, bırak şeytan doldurur. Ve bugün imge dediğin her şey, bir anda bizim gibi bir katil olur.. |
|
|
27 Ocak 2022, 21:16 | #7 |
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
emeğine sağlık.
|
|
|
27 Ocak 2022, 21:20 | #8 |
Paylaşım için teşekkürler, emeğinize sağlık.
|
|
|
27 Ocak 2022, 22:50 | #9 |
@[Üye Olmadan Linkleri Göremezsiniz. Üye Olmak için TIKLAYIN...]
Emeqine Saqlik.
________________
Life Must Go On. |
|
|
28 Ocak 2022, 00:45 | #10 |
emeginize saglik
________________
No MoRe DramA
|
|
|
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|